slide show

Mammaträffen igår på Oden

Igår var vi på mammaträff på Oden, köpcentrumet i Trollhättan, eller vi träffades där för att ta en fika och sedan titta i affärer, men det blev att vi kollade i två affärer och sedan blev det mer äta som gällde ;)

Inte enbart för våran del, men för barnen och våran del, för när vi hade fikat vid kl 10, så gick vi och kollade i affärer vid kl 11 och sedan åt några av barnen kl 11:45 och några andra runt kl 12, sedan satt vi och pratade ett slag till, tills klockan blev 12:30 och det blev två butiker till för det regnade så värst mycket ute och sedan blev det lunch för oss kl 13:30 och efter fick barnen mellanmål och sedan blev det en promenad och fika kl 16:00 och lite mer mat för vissa barn.
När klockan var 16:45, så skilldes vi åt och åkte hem till våra pappor. 
 
Och vi hade jätte trevligt tillsammans. Pratade om när vi skulle börja jobba och liknande. De flesta hade tänkt börja helt till efter februari, men i oktober börja jobba några dagar i veckan, några procent alltså. 
Och jag försökte få min ledighet att låta som att vi inte ska ha ett barn till, utan att jag vill vara hemma tills hon nästan är två år, om det går, eller jag vill vara hemma så länge som det går rättare sagt, men Patriks dagar och så. 
Men jag vill ju berätta om graviditeten, men tänkte vänta tills nästa träff, för då har vi varit på ultraljud och vi vet lite mer =)
 
Efteråt, när jag kom hem, så kollade jag på golv och tapeter till vårt nya hus. Vårt sovrum är bestämt nu vad det blir.
Tills oss blir det den mönstrade tapeter, med löv, på tre väggar och den mörkblå på en vägg.
 
Men jag är inte helt säker på Märtas rum, kanske ev dessa, men vet ej som sagt var.
 
 
 
 


Jennifer

Kul att inreda 😊 kul med det nya fina huset i januari ❤️ Längtar efter er!!!

Svar: =) Idag har jag bestämt tapeter till märtas rum, blir nog jätte fint =)
My

2014-05-13 / 16:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback