slide show

en hel natt

Första natten på grymt länge som Märta sov hela natten i sin säng. Visst så var jag inne hos henne vid halv 2 och gav nappen och kramade henne en stund. Men hon sov allt vidare och jag vaknade kl 07.00 och en stund senare hörde jag små steg från hennes rum och in till mig kom hon smygandes, nyvaken och helt underbar. 
Hon ville upp i sängen för lite morgonmys och vem tackar nej till det? Inte jag i vart fall. 



Mörka bilder, men en mycket mysig stund. 
Hon tog min hand efter ett tag och la den på hennes kind för hon ville jag skulle klappa henne och sedan tog hon sin kanin och klappade den också.  
Så där låg vi ett tag och myste. 

Hela förmiddagen har vi vart ute och busat med mormor som var här på besök. (Egentligen skulle vi till henne, men min bil är på rekond). 
Så vi har lekt och busat ute. Så nu ligger dom och sover i vagnen under ruschkanan. 
Dom är inne på sin 2e timme. Så dom borde vakna snart. 

Iris gungade för första gången idag. Verkade vara helt okej. 

Hon var bara lite för liten för gungan. Annars var det kul när hon satt still och inte vinglade runt i gungan. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback