slide show

underbar eftermiddag

Idag har vi njutit ute i värmen. Vi är haft mellis och lekstuga.  
Första turen på gräs för Iris och hon kryper rakt ut i det, kände på det lite grann och sedan rätt ut och fortsatte sin färs.
Märta smakade på en hel spade med sand. 
Plockade cyrener och gungade. 
Helt underbart.  
Älskar att vara mamma och hemma dessa dagar! 
Jag njuter av livet och stunderna med barnen, samtidigt som jag stressar över att detta (förhoppningsvis ) är min sista fria sommar. 
Usch. 😕

Ne nu ska jag njuta av det jag har istället . 
Mycket lättare då. 








Att farfar kom och lekte med Märta var en mycket lycklig stund. För med farfar får man göra sådant som mamma oftast säger nej till. 
Typ som att gunga på tvilinggungan och plocka cyrener. 
Men dom älskar varandra. Så mysigt och se dom tillsammans. 



Jennifer

Ljuvligt!!!!

Svar: :)
My

2015-06-12 / 10:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback